Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ

ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Σύσσωμο το Κοινοβούλιο καταδίκασε τα τραγικά γεγονότα σήμερα. Στο λόγο του ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι :΄΄είναι η ώρα της ευθύνης για όλους , είναι ώρα να προασπίσουμε τη Δημοκρατία, είναι ώρα για να συμφωνήσουμε ότι η τρομοκρατία δεν έχει θέση στη κοινωνία μας.  Καλώ όλες τις πολιτικές παρατάξεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Αύριο θα πάω στο Πρόεδρο της Δημοκρατίας και θα ζητήσω τη σύγκλιση του συμβουλίου των αρχηγών.΄΄

Ο αρχηγός της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς συμφώνησε με το πρωθυπουργό ότι η προάσπιση του Δημοκρατικού πολιτεύματος είναι το πρώτο ζητούμενο τώρα. ΄΄Άλλο το να μη συμφωνούμε για διάφορα θέματα και άλλο να μην κάνουμε κοινό μέτωπο  ενάντια στην ωμή βία. Χώρος στη Δημοκρατία υπάρχει ,όχι όμως στη τυφλή βία΄΄.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ , Θανάσης Παφίλης δήλωσε :΄΄ καταδικάζουμε τις ακρότητες . Όμως είναι ανάγκη το λαϊκό κίνημα να συνεχίσει ακόμα πιο μαζικά και οργανωμένα τους αγώνες του για να υπερασπίσει τα δίκια του. Οι εργαζόμενοι δέχονται  τη μεγαλύτερη επίθεση από το 1974 που τους γυρίζει πολλά χρόνια πίσω. Τα μέτρα της κυβέρνησης είναι μόνιμα ...΄΄

Στη συνέχεια ο Αλέξης Τσίπρας εξέφρασε τη βαθιά οδύνη του για τα τραγικά συμβάντα.

Αμέσως μετά ξέσπασε σφοδρότατη σύγκρουση μεταξύ Α. Παπαρήγα και Γ. Καρατζαφέρη . Η γγ του ΚΚΕ δήλωσε ότι προβοκάτορες έκαναν άνω -κάτω τη πορεία και ότι αυτοί υποκινήθηκαν από κάποιους. Μάλιστα θεώρησε επιτυχία που το ΠΑΜΕ δημιούργησε ομάδες περιφρούρησης .

Από τη πλευρά του ο Γ. Καρατζαφέρης  έκανε σφοφρή επίθεση στο ΚΚΕ  ΄΄για το άν ξεκίνησε το αντάρτικο΄΄. Ισχυρίστηκε ότι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ  καλούσαν άλλους διαδιλωτές ΄΄ να κάψουν τη Βουλή΄΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.