Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΤΡΑΓΙΚΟ...

ΤΡΑΓΙΚΟ...

3 νεκροί είναι δυστυχώς ο τραγικός αποογισμός της πορείας των απεργών σήμερα στο κέντρο της Αθήνας. Πρόκειται για τρείς εργαζόμενους ιδιωτικής τράπεζας οι οποίοι απανθρωκόθηκαν μετά από βόμβες μολότοφ που έπεσαν μέσα στο χώρο εργασίας τους. Καμμένα βάν ξένων τηλεοπτικών δικτύων, σπασμένες βιτρίνες καταστημάτων, μάχη σώμα με σώμα μεταξύ ανδρών της ΕΛ.ΑΣ κα ιτων διαδηλωτών. Αυτή είναι η εικόνα σήμερα σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας. 

Υπολογίζεται ότι η πορεία αποτελείτο σήμερα από 100.000 περίπου διαδηλωτές , αριθμός πρωτοφανής για πορεία διαμαρτηρίας.  Η ώρα είναι 5 παρά και τα επεισόδια συνεχίζονται... Η νύχτα αυτή ίσως θυμίσει κάποιες από τις νύχτες του Δεκέμβρη του 2008... Η ευχή μας είναι να σταματήσει η ένταση και τα επεισόδια , αλλά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα φαντάζει δύσκολο. 

Όλος ο μηχανισμός της ΕΛ.ΑΣ βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή . Οι εικόνες που παίρνουν τα ελληνικά τηλεοπτικά δίκτυα από τα ξένα είναι συγκλονιστικές. Τα επεισόδια για άλλη μια φορά έκαναν το γύρο του πλανήτη ,δυσφημίζοντας μας για άλλη μια φορά...

Με αφορμή τα αιματηρά επεισόδια , η γενική γραμματέας του ΚΚΕ ,Αλέκα Παπραρήγα έκανε λόγο για προβοκάτσια σκόπιμη ΄΄από κάποιους που αμαυρώνουν δίκαιους αγώνες΄΄.

Περισσότερα νέα αργότερα.

2 σχόλια :

  1. Ενα αντιο στις 4 ζωουλες που εφυγαν τοσο αδικα για τη γειτονια των αγγελων απο την κτηνωδη συμπεριφορα καποιων που προφανως δεν λεγονται ανθρωποι.RIP :(
    Μα αυτο που με συγκλονισε περισσοτερο ειναι που ακουσα να φωναζουν καψτε τους,αυτοι σιγουρα θελουν θανατικη ποινη...Και προφανως μερικοι δεν ξερουν οτι ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΚΟΤΩΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά! η δημοκρατία μας αυτή έχει πολλάκις παρεξηγηθεί .Αλλο δικτατορία, αλλο δημοκρατία και αλλο ασυλια και αναρχια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.