Συνεχίζονται τα επεισόδια μετά το τέλος του μαθητικού συλλαλητηρίου στο κέντρο της Αθήνας.
Ομάδα κουκουλοφόρων που βγήκε από το Πολυτεχνείο επιτέθηκε με πέτρες στις αστυνομικές δυνάμεις. Κάδοι έχουν αρπάξει φωτιά και ένταση επικρατεί στις οδούς Τοσίτσα, Μπουμπουλίνας και μέχρι και στην οδό Οικονόμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεσπάσει πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στη συμβολή των οδών Τοσίτσα και Νοταρά.
Ρεπορτάζ: ΜΙΧAΛΗΣ ΛΑΓAΝΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.