Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Έτοιμος να κερδίσει τον δήμο της Αθήνας δηλώνει ο Βουλγαράκης

Αποτέλεσμα εικόνας για Έτοιμος να κερδίσει τον δήμο της Αθήνας δηλώνει ο Βουλγαράκης
Σίγουρος ότι θα είναι ο επόμενος δήμαρχος της Αθήνας εμφανίστηκε ο Γιώργος Βουλγαράκης στην εκπομπή «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή και τον Δημήτρη Οικονόμου στον ΣΚΑΪ, ενώ σημείωσε ότι δεν έφυγε ποτέ από τη ΝΔ και ότι θα την στηρίξει στις ευρωεκλογές.
«Θα είμαι στο β’ γύρο, θα είμαι δήμαρχος της Αθήνας» ήταν η αποστομωτική απάντηση του υποψηφίου Δημάρχουν κ. Γιώργου Βουλγαράκη, στην ερώτηση ποιον θα στηρίξει στο β’ γύρο των δημοτικών εκλογών, ενώ αναφερόμενος στη φιλία του με τον Ντόρα Μπακογιάννη είπε: «Έτερον εκάτερον. Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με το δήμο Αθηναίων. Δεν ρώτησα κανένα, το σκέφτηκα μόνος μου και το αποφάσισα. Δεν ζήτησα στήριξη από κανέναν. Δεν είμαι απέναντι σε κανέναν. Παρουσιάζομαι μπροστά από τους Αθηναίους και ζητώ την ψήφο τους. Αν θελήσει ο κ. Κουτσούμπας να με στηρίξει, θα είναι ευπρόσδεκτος» είπε με μια δόση χιούμορ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.