Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Η… selfie του Σταμάτη Μαλέλη με τη Φώφη Γεννηματά


Του Λάζαρου Καλλιανιώτη

Μια… selfie με τη Φώφη Γεννηματά ανέβασε στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media ο Σταμάτης Μαλέλης.
Ο Γραμματέας Επικοινωνίας του Κινήματος Αλλαγής βρέθηκε στο πλευρό της Φώφης Γεννηματά στον εορτασμό των Θεοφανείων στον Πειραιά, και στη συνέχεια έκανε την παρακάτω ανάρτηση:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.