Του Λάζαρου Καλλιανιώτη
Μια… selfie με τη Φώφη Γεννηματά ανέβασε στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media ο Σταμάτης Μαλέλης.
Ο Γραμματέας Επικοινωνίας του Κινήματος Αλλαγής βρέθηκε στο πλευρό της Φώφης Γεννηματά στον εορτασμό των Θεοφανείων στον Πειραιά, και στη συνέχεια έκανε την παρακάτω ανάρτηση:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.