Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Γεννηματά: Είμαστε απέναντι και στον Τσίπρα και στον Μητσοτάκη


Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Συμπαράταξης συνεδρίασε αργά το μεσημέρι και ομόφωνα επιβεβαίωσε την απόφαση να καταψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών ενώ στηρίζει, επίσης, ομόφωνα τις πολιτικές πρωτοβουλίες της Φώφης Γεννηματά για την επίσπευση των διαδικασιών και τη μετεξέλιξή του σε ενιαίο φορέα, όπως ανακοίνωσε χθες το βράδυ η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής.
Εκτός των βουλευτών παρόντες στη συνεδρίαση της ΚΟ ήταν ο δήμαρχος Αθηναίων και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου Γιώργος Καμίνης, η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή, και ο πρώην υπουργός Φίλιππος Σαχινίδης.
Η Φώφη Γεννηματά ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η Συμφωνία των Πρεσπών δεν εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα, και πως «δεν προηγήθηκε εθνική συνεννόηση και διάλογος για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, αλλά η κυβέρνηση εργαλειοποιεί αυτή τη συμφωνία με στόχο την εξυπηρέτηση στενά κομματικών συμφερόντων».


Για τη στάση του Θανάση Θεοχαρόπουλου να υπερψηφίσει την συμφωνία των Πρεσπών, η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, σημείωσε ότι «εξ αντικειμένου υπηρετεί τον κ. Τσίπρα και τους σχεδιασμούς του και δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Γι΄ αυτό ο κ. Θεοχαρόπουλος ετέθη εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας» . Υπενθύμισε ότι δεν τέθηκε θέμα κομματικής πειθαρχίας, αλλά ζήτησε στάση ευθύνης απ΄ όλους εξηγώντας ότι η «υπευθυνότητα, που είναι «ισχυρότερη» από την κομματική πειθαρχία. Γι΄ αυτό και προειδοποίησα ότι σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξουν συνέπειες. Η κ. Γεννηματά τόνισε ότι το μήνυμα είναι: «Δεν αποδέχομαι όμως και ποτέ δεν θα αποδεχθώ στρατηγικές που συγκρούονται με την απόφαση του Συνεδρίου μας για αυτόνομη πορεία της παράταξής μας. Είμαστε απέναντι και στον κ. Τσίπρα και στον κ. Μητσοτάκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.