Δύο συνεδριάσεις στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας Δευτέρα και Τρίτη και άλλες δύο συνεδριάσεις στην Ολομέλεια την Τετάρτη και την Πέμπτη, για την ψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών, αποφάσισε η διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία θα ψηφιστεί πιθανότατα το βράδυ της Πέμπτης. Η ΝΔ ζήτησε τριήμερη διαδικασία.