Πιστεύουμε στην κατά συνείδηση ψήφο, υποστήριξε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας στον Alpha. Χαρακτήρισε λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, ενώ υποστήριξε ότι το κόμμα δεν έχει τρεις, αλλά μια γραμμή: «Στηρίζουμε λύση στα βόρεια σύνορα γιατί ο κίνδυνος είναι στα ανατολικά».
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «είμαι αντίπαλος του κ. Τσίπρα, ειδικά μετά από όσα συνέβησαν στην ψηφοφορία για ψήφο εμπιστοσύνης. Το βασικό όμως τώρα δεν είναι το άχτι μου απέναντι στον πρωθυπουργό αλλά το συμφέρον της χώρας».
Επίσης, άφησε αιχμές για τον Σπύρο Δανέλλη, λέγοντας ότι «ψήφος εμπιστοσύνης σε μια κυβέρνηση σημαίνει πως όποιος την δίνει, στηρίζει από' δω και πέρα τον ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι κάνει. Εμάς ο λαός μας έβαλε στην αντιπολίτευση. Δεν μπορεί να δανείζουμε ένα βουλευτή στην κυβέρνηση και μετά να γυρνάει στην αντιπολίτευση».
Όσον αφορά στη στάση του Ποταμιού για τη συμφωνία των Πρεσπών, επισήμανε ότι «αν άφηναν σε όλα τα κόμματα ελεύθερους τους βουλευτές στην ψηφοφορία, πιστέψτε με, θα είχαν όλοι περισσότερες από μία γραμμές. Εμείς ψηφίζουμε κατά συνείδηση. Όπως είναι οι παρέες διχασμένες για την Συμφωνία έτσι συμβαίνει και στα κόμματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.