
Στα… σκουπίδια πέταξε την καλή του απόδοση στο πρώτο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, που κατέρρευσε μετά την ανάπαυλα, με συνέπεια να ηττηθεί 82-69 από τη Ζαλγκίρις στο Κάουνας.
Κατώτεροι των περιστάσεων σε ένα ακόμα εκτός έδρας παιχνίδι τους στην Ευρωλίγκα οι «πράσινοι», που πλέον υποχώρησαν στο 8-11 και η υπόθεση-πρόκριση δυσκολεύει αρκετά.
Έκτη συνεχόμενη εκτός έδρας ήττα για το «τριφύλλι», που πάλεψε στο πρώτο μέρος παίζοντας πολύ καλή άμυνα, ωστόσο απώλεσε τη συγκέντρωσή του στο δεύτερο και παραδόθηκε στο ρυθμό των Λιθουανών, που επέστρεψαν στις νίκες μετά από 4 διαδοχικές ήττες και έχουν το πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας με τους πρωταθλητές Ελλάδας.
Πρώτος σκόρερ για την ομάδα του Πιτίνο ο Τόμας, με 14 πόντους, στους 11 σταμάτησε (αλλά με 5/14 εντός παιδιάς) ο Κιλπάτρικ στο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του. «Δήμιος» του Παναθηναϊκού ο Γουάιτ, που σημείωσε 15 πόντους και δημιούργησε πολλά προβλήματα στην άμυνα των φιλοξενούμενων.
Πρώτος σκόρερ για την ομάδα του Πιτίνο ο Τόμας, με 14 πόντους, στους 11 σταμάτησε (αλλά με 5/14 εντός παιδιάς) ο Κιλπάτρικ στο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του. «Δήμιος» του Παναθηναϊκού ο Γουάιτ, που σημείωσε 15 πόντους και δημιούργησε πολλά προβλήματα στην άμυνα των φιλοξενούμενων.
Περισσότερα στο https://www.filathlos.gr/panathenaikos/471923-nayagio-sto-kaoynas-gia-ton-panathenaiko-opap-etta-apo-ten-zalgkiris-me-82-69
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.