
Πανέτοιμος είναι ο πρώτος σταθμός του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Ο πρόεδρος του Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος με ανάρτηση στους προσωπικού του λογαριασμούς σε twitter και Facebook, γνωστοποίησε ότι ο σταθμός «Σιντριβάνι/Έκθεση» είναι έτοιμος.
Ενημέρωση με μια ματιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.