Στα χωριά τους επιστρέφουν με τα τρακτέρ οι αγρότες του μπλόκου της Καρδίτσας στο δέλτα του Ε65, υποσχόμενοι ωστόσο, στο άμεσο μέλλον, νέες αγροτικές κινητοποιήσεις. Συγκεκριμένα, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε η συντονιστική επιτροπή με το ΔΣ της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, επισημάνθηκε πως «ο αγώνας μας δεν είναι μια και έξω, υπάρχει συνέχεια και εναλλαγή στις κινητοποιήσεις, επιστρέφουμε στα χωριά μας, συζητάμε και με άλλους συναδέλφους και ετοιμαζόμαστε για τους νέους αγώνες που έτσι και αλλιώς είναι μπροστά μας».
Άλλωστε, προστίθεται σε σχετική ανακοίνωση, «σε λίγες ημέρες θα συνεδριάσει η Γραμματεία της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων, έτσι ώστε να προετοιμαστεί και να συντονιστεί ο αγώνας σε πανελλαδικό επίπεδο, για το τέλος Γενάρη».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.