
Ό,τι έχτισε στο πρώτο ημίχρονο, το… γκρέμισε στο δεύτερο ο Ολυμπιακός!
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» ήταν εξαιρετικοί στα πρώτα 20 λεπτά, αλλά στα επόμενα ήταν κάκιστοι και έτσι γνώρισαν την ήττα (83-75) από τη Ζαλγκίρις, για να πέσουν στο 6-5.
Σχεδόν… ονειρικό το πρώτο μέρος των Πειραιωτών με 10/16 τρίποντα και –το κυριότερο- κανένα λάθος. Αλλά, στο δεύτερο οι παίκτες του Μπλατ… κατέρρευσαν, καθώς ήταν άστοχοι, ενώ παράλληλα υπέπεσαν σε 15 λάθη!
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» ήταν εξαιρετικοί στα πρώτα 20 λεπτά, αλλά στα επόμενα ήταν κάκιστοι και έτσι γνώρισαν την ήττα (83-75) από τη Ζαλγκίρις, για να πέσουν στο 6-5.
Σχεδόν… ονειρικό το πρώτο μέρος των Πειραιωτών με 10/16 τρίποντα και –το κυριότερο- κανένα λάθος. Αλλά, στο δεύτερο οι παίκτες του Μπλατ… κατέρρευσαν, καθώς ήταν άστοχοι, ενώ παράλληλα υπέπεσαν σε 15 λάθη!
Πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού, που έφτασε ακόμη και στο +13 στην αρχή του δευτέρου δεκαλέπτου, ήταν ο Πρίντεζης με 18 πόντους (οι 16 από το πρώτο μέρος), με τον ΛεΝτέι να είχε 15. Από τους Λιθουανούς, οι οποίοι ανέβηκαν στο 5-6, πέντε παίκτες τελείωσαν το ματς με διψήφιο αριθμό πόντων, έχοντας κορυφαίο τον Γκριγκόνις με 19 πόντους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.