Ηχηρό καμπανάκι για το δημογραφικό μαρασμό της χώρας χτυπά ο ΣΕΒ στο Εβδομαδιαίο Δελτίο για την Ελληνική οικονομία που κυκλοφόρησε σήμερα με τίτλο «SOS: Ο πληθυσμός της χώρας μειώνεται και γερνάει…».
«Ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώνεται από το 2011. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο", τονίζει ο ΣΕΒ στο δελτίο και προσθέτει: Μέχρι και το ξέσπασμα της κρίσης, ο πληθυσμός αυξανόταν, καθώς η μετανάστευση και, πιο πρόσφατα, η τροφοτοδούμενη από την κατανάλωση ανάπτυξη της δεκαετίας του 2000, δημιουργούσαν μια επίπλαστη ευημερία.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/845068/ekthesi-sok-apo-ton-sev-o-plithusmos-tis-elladas-meiothike-oso-kai-meta-tin-katohi/
«Ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώνεται από το 2011. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο", τονίζει ο ΣΕΒ στο δελτίο και προσθέτει: Μέχρι και το ξέσπασμα της κρίσης, ο πληθυσμός αυξανόταν, καθώς η μετανάστευση και, πιο πρόσφατα, η τροφοτοδούμενη από την κατανάλωση ανάπτυξη της δεκαετίας του 2000, δημιουργούσαν μια επίπλαστη ευημερία.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/845068/ekthesi-sok-apo-ton-sev-o-plithusmos-tis-elladas-meiothike-oso-kai-meta-tin-katohi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.