Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Αποθεώνουν τον Ολυμπιακό τα διεθνή ΜΜΕ!

Αποθεώνουν τον Ολυμπιακό τα διεθνή ΜΜΕ
Tα διεθνή μέσα ενημέρωσης αναφέρονται με κολακευτικά σχόλια για τη νίκη του Ολυμπιακού με 3-1 επί της Μίλαν που οδήγησε στην πρόκριση των ερυθρολεύκων στους «32» του Europa League.
 
 
«Η Μίλαν κάηκε στον Πειραιά» γράφει η ισπανική εφημερίδα Marca με τη γαλλική Equipe να γράφει ότι «οι Μιλανέζοι έχασαν τα πάντα υποκλινόμενοι με 3-1 στην έδρα του Ολυμπιακού». 
 
Για «γροθιά» στη Μίλαν «που έμεινε εκτός από τη φάση των ομίλων» γράφει η καταλανική Mundodeportivo.
 
Πιο επικριτικοί για τη Μίλαν οι τίτλοι των ιταλικών μέσων ενημέρωσης. «Πατατράκ για τη Μίλαν: Αντίο Europa. Αποκλεισμός από τον Ολυμπιακό» γράφει η Gazzetta dello Sport. H «tuttosport» γράφει: «Ιγκου-άουτ» και προσθέτει: «Ο Γκατούζο αποκλείστηκε. Οι ροσονέρι, έχασε με 3-1 στην Ελλάδα και βγήκε εκτός Ευρώπης. Το γκολ του Ζαπάτα αποδείχθηκε άρχηστο». «Ο Ολυμπιακός κατατρόπωσε τη Μίλαν στην Ελλάδα, οι ροσονέρι έξω από την Ευρώπη. Ο Φορτούνης με πέναλτι τελείωσε τη Μίλαν...» γράφει το Sky Italia.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.