Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ. για την «εξαφάνιση» δύο όπλων από το Α.Τ. Εξαρχείων


Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται έρευνα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ., μετά την «εξαφάνιση» δύο όπλων από το Α.Τ. Εξαρχείων. 
Πρόκειται για δύο πιστόλια μάρκας USP, η απώλεια των οποίων καταγράφηκε κατά την προγραμματισμένη καταμέτρηση οπλισμού που γίνεται σε κάθε αστυνομική υπηρεσία της χώρας.
Τα όπλα αυτά δίνονται συνήθως σε αστυνομικούς που εκτελούν υπηρεσία και είτε δεν έχουν προβεί σε αγορά οπλισμού, είτε είναι νεοεξερχόμενοι από τις Σχολές. 
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, τα πιστόλια ήταν φυλαγμένα σε ειδικό χώρο στο γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας.
Πρόκειται για χώρο που έχουν πρόσβαση μόνο οι αστυνομικοί του Τμήματος.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.