Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Δούρου για φωτιά στο Μάτι: Θλίβομαι αλλά δεν φταίω εγώ, δεν λάβαμε εισήγηση από την Πυροσβεστική για απομάκρυνση πολιτών

dourou_mati

Την αποκλειστική ευθύνη της κατάσβεσης της πυρκαγιάς την έχει η Πυροσβεστική, υποστήριξε ενώπιον του εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών όπου εκλήθη να δώσει εξηγήσεις η περιφερειάρχης

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ευθύνεται για την μη απομάκρυνση του κόσμου από το Μάτι στις 23 Ιουλίου. Αυτό υποστηρίζει η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, στο υπόμνημα που κατάθεσε σήμερα δια του συνηγόρου της, στους εισαγγελείς που διεξάγουν την έρευνα για τις φονικές πυρκαγιές με τους 99 νεκρούς.

Η κυρία Δούρου, που έχει κληθεί ως ύποπτη για παροχή εξηγήσεων σχετικά με τις φονικές πυρκαγιές του καλοκαιριού, μετά από δυο προθεσμίες που έλαβε, έδωσε σήμερα τις απαντήσεις της στους εισαγγελείς για τα αίτια της τραγωδίας. Αρνούμενη κάθε δική της ευθύνη, η περιφερειάρχης υποστηρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ πως η ίδια δεν θα μπορούσε να απομακρύνει τον κόσμο από το φλεγόμενες περιοχές της Ανατολικής Αττικής, καθώς όπως λέει, «ο μόνος αρμόδιος να εισηγηθεί την οργανωμένη προληπτική απομάκρυνση στις περιπτώσεις δασικών πυρκαγιών είναι ο εκάστοτε επικεφαλής Αξιωματικός του Πυροσβεστικού Σώματος». Ωστόσο – αναφέρει η κ. Δούρου - στην περίπτωση της τραγωδίας στην Ανατολική Αττική, ουδέποτε υπήρξε σχετική εισήγηση της Πυροσβεστικής προς την Περιφέρεια Αττικής.

Υποστηρίζοντας πως η «η Αυτοδιοίκηση δεν σβήνει φωτιές ούτε απομακρύνει προληπτικά χωρίς εισήγηση της Πυροσβεστικής», η κυρία Δούρου «οικοδομεί» σχεδόν όλη την υπερασπιστική της γραμμή παρουσιάζοντας την συγκεκριμένη υπηρεσία ως σχεδόν απούσα από τα τραγικά γεγονότα της 23ης Ιουλίου. Μάλιστα, αναφέρει πως θλίβεται βαθιά για την απώλεια των 99 συνανθρώπων μας. Η τραγωδία δε αυτή την έχει σημαδέψει και θα της προκαλεί για πάντα οδύνη, αλλά η ίδια δεν έχει ευθύνη για αυτή ...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.