
Αισιόδοξος ότι στα επόμενα χρόνια θα ασχοληθούν με την καλλιέργεια και διάθεση ελάτων για τις γιορτές περισσότεροι κάτοικοι του Ταξιάρχη στη Χαλκιδική, εμφανίζεται ο πρόεδρος των παραγωγών, Γιάννης Ξάκης, υπενθυμίζοντας ότι το συγκεκριμένο χωριό διαθέτει τον κύριο όγκο χριστουγεννιάτικων δέντρων στην ελληνική αγορά.
«Αυτή τη στιγμή στον Ταξιάρχη όλοι οι κάτοικοι άρχισαν να ασχολούνται πολύ περισσότερο από ό,τι πριν» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM» ο κ.Ξάκης, πρόεδρος του τοπικού Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγών και Πωλητών Χριστουγεννιάτικων Δέντρων,που μάλιστα εξέφρασε την πεποίθηση ότι αυτή η εικόνα δεν είναι προσωρινή.
«Τα τελευταία δύο με τρία χρόνια -και αυτό είναι κάτι που συνεχίζουμε να το βλέπουμε πιο έντονα- έχει αναθερμανθεί αρκετά ο κόσμος (σε ό,τι αφορά την καλλιέργεια) σε σχέση με τα προηγούμενα επτά ή οκτώ χρόνια, όταν κάπου είχε απογοητευτεί και αδράνησε» συμπλήρωσε, ως ένας από τους παλαιότερους παραγωγούς της περιοχής, που παράγει χιλιάδες μαύρα έλατα Χαλκιδικής, τη γηγενή ποικιλία που ευδοκιμεί στην Ταξιάρχη.
Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό για τη φετινή σεζόν ο κ.Ξάκης εξήγησε πως η διάθεση των ελάτων ξεκινά στις 29 Νοεμβρίου, ενώ «μέσα στις επόμενες δύο ημέρες θα γίνει ο έλεγχος και αναμένεται να ξεκινήσει η μεταφορά των δέντρων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη».
Οι τιμές θα κινηθούν σε μια κλίμακα που ξεκινά από τα 30 ευρώ και φτάνει μέχρι τα 100, ενώ οι Έλληνες παραγωγοί της Χαλκιδικής εκτιμούν πως η αγοραστική κίνηση για τη φετινή σεζόν θα είναι παρόμοια με εκείνη της αντίστοιχης περσινής, με ανοδικές τάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.