
Την προετοιμασία του για το ματς Κυπέλλου με τον Χολαργό (4/10) ξεκίνησε σήμερα ο Ολυμπιακός, μετά το ρεπό της Δευτέρας και την επιστροφή της αποστολής από τη Μόσχα και το «Gomelsky Cup».
Μάλιστα, μόνο καλά ήταν τα νέα για τον Ντέιβιντ Μπλατ, καθώς είδε τόσο τον Βασίλη Σπανούλη, όσο και τον Αξέλ Τουπάν να συμμετέχουν χωρίς προβλήματα στο πρόγραμμα.
Μάλιστα, μόνο καλά ήταν τα νέα για τον Ντέιβιντ Μπλατ, καθώς είδε τόσο τον Βασίλη Σπανούλη, όσο και τον Αξέλ Τουπάν να συμμετέχουν χωρίς προβλήματα στο πρόγραμμα.
Περισσότερα στο https://www.filathlos.gr/olympiakos/451039-eycharista-ston-olympiako-me-spanoyle-kai-toypan
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.