Κλειστές θα παραμείνουν και αύριο, Τετάρτη, τέσσερις ΔΟΥ της Αττικής, λόγω διαδικασιών συγχωνεύσεων. Πρόκειται για τις Δ.Ο.Υ.
• ΣΤ΄ Αθηνών που συγχωνεύεται με την Α’ Αθηνών
• Δ΄ Πειραιά που συγχωνεύεται με την Ε΄ Πειραιά.
Οι νέες Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών και Ε’ Πειραιά θα επαναλειτουργήσουν από τις 22.10.2018, ενώ η ΣΤ’ Αθηνών και Δ΄Πειραιά κλείνουν οριστικά, λόγω της συγχώνευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.