
Έρευνες για το πώς οι αστυνομικοί εκτελούν τα καθήκοντα τους, σε κάθε περίπτωση όπως στη χτεσινή επίθεση στο ΑΤ Ομόνοιας, ανακοίνωσε, πέραν των άλλων, η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη, κατά τις δηλώσεις της μετά την επίσκεψη της στο αστυνομικό τμήμα το μεσημέρι, ενώ παράλληλα δεσμεύτηκε ότι θα γίνουν τάχιστα οι απαραίτητες κινήσεις για να επανέλθει το αίσθημα ασφαλείας στους πολίτες.
Όπως είπε η κ. Γεροβασίλη, συναντήθηκε με τον κ. Μητσοτάκη στο αστυνομικό τμήμα, αλλά δεν μίλησαν, ενώ για το αν υπάρχουν ευθύνες για το χτεσινό συμβάν δήλωσε: «Προφανώς όταν κάτι συμβαίνει κάτι φταίει. Για να το δει κάποιος όμως, όχι με τρόπο επικοινωνιακό αλλά ουσιαστικό, πρέπει να το δει εις βάθος. Αυτό ακριβώς κάνουμε σήμερα», σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σε ερώτηση τι πρέπει να αισθάνεται ο πολίτης όταν «δεν μπορούν να προστατευθούν τα αστυνομικά τμήματα» η υπουργός Προστασίας του Πολίτη είπε: «Αυτό το οποίο παλεύουμε και θα παλέψουμε και θα το καταφέρουμε, είναι να επαναφέρουμε το αίσθημα ασφάλειας στον πολίτη. Καταλαβαίνετε ότι μικρά, μεγαλύτερα, δυσκολότερα και ευκολότερα περιστατικά συμβαίνουν. Αυτό ακριβώς όμως, δεν αντιμετωπίζεται με λόγια. Αντιμετωπίζεται με πράξεις. Δεν αντιμετωπίζεται με κανενός τύπου επικοινωνιακή πολιτική».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.