
Σε λίγες μέρες η Τσέλσι θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της πρώτης αγωνιστικής του Europa League και αρκετοί Άγγλοι θα βρεθούν στην Τούμπα.
Ωστόσο ο σύλλογος του Λονδίνου στις οδηγίες που δίνει προς τον κόσμο της ομάδας που θα βρεθεί προς τη Θεσσαλονίκη κυριολεκτικά ξεφτιλίζει ολόκληρο το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά και γενικότερα τη χώρα μας αφού τους ενημερώνει πως όχι μόνο δεν θα μπορούν να βρουν κάτι διαθέσιμο να πιουν, αλλά ούτε… τουαλέτα να πάνε και χαρακτηρίζει πρωτόγνωρες τις συνθήκες!
Ούτε λίγο, ούτε πολύ, δηλαδή, οι Άγγλοι μας χαρακτηρίζουν τριτοκοσμική χώρα και μας διασύρουν παγκοσμίως!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.