
Οι επιτροπές θα τεκμηριώσουν αν γίνεται τα σχολεία να ξεκινούν στις εννέα το πρωί, όπως εξήγγειλε σήμερα, ο υπουργός Παιδείας - Ανησυχία στους εργαζόμενους γονείς για τη σχεδιαζόμενη αλλαγή - Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ προτείνει το μέτρο να ξεκινήσει πιλοτικά από τα Πειραματικά σχολεία
Στις 9 το πρωί θα ξεκινούν τα μαθήματα στα Λύκεια από την επόμενη σχολική χρονιά 2019-20, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στους μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Αγίων Αναργύρων, όπου παρέστη στην τελετή του καθιερωμένου αγιασμού.
Μάλιστα ο υπουργός Παιδείας χαριτολογώντας είπε προς τους μαθητές: «Για να κοιμόμαστε λίγο παραπάνω» για να ακολουθήσουν χειροκροτήματα από τους μαθητές. Για το λόγο αυτό θα συγκροτηθούν δύο επιτροπές μία επιστημονική και μία τεχνική για να τεκμηριώσουν το θέμα της έναρξης των μαθημάτων μία ώρα αργότερα.
Προβληματισμός πάντως επικρατεί στην ΟΛΜΕ καθώς όπως λέει στο «protothema.gr» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νίκος Παπαχρήστος, οι μαθητές του δημοτικού θα απασχολούνται για μία ώρα, οι μαθητές ωστόσο του γυμνασίου ειδικά των πρώτων τάξεων είναι μικροί για να μένουν μόνοι τους χωρίς δραστηριότητα. Επίσης, διαμορφώνονται δύο κατηγορίες μαθητών αυτοί που πάνε από νωρίς επειδή εργάζονται και οι δύο γονείς τους και αυτοί που θα πάνε στις 9. Ο κ. Παπαχρήστος αναφέρεται και στο σχόλασμα, το οποίο λογικά, όπως λέει ο πρόεδρος θα πάει μία ώρα μετά, που σημαίνει τέλος μαθημάτων στις 3 το μεσημέρι, μία ώρα ιδιαίτερα ζεστή από τον Μάιο, όπως λέει. Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ υπογραμμίζει ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού υπάρχουν περί τα 2000 κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ενώ περισσότερα είναι τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κυρίως στην παράλληλη στήριξη. Ο κ. Παπαχρήστος πάντως προτείνει το μέτρο να ξεκινήσει πιλοτικά από τα Πειραματικά σχολεία.
Μάλιστα ο υπουργός Παιδείας χαριτολογώντας είπε προς τους μαθητές: «Για να κοιμόμαστε λίγο παραπάνω» για να ακολουθήσουν χειροκροτήματα από τους μαθητές. Για το λόγο αυτό θα συγκροτηθούν δύο επιτροπές μία επιστημονική και μία τεχνική για να τεκμηριώσουν το θέμα της έναρξης των μαθημάτων μία ώρα αργότερα.
Προβληματισμός πάντως επικρατεί στην ΟΛΜΕ καθώς όπως λέει στο «protothema.gr» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νίκος Παπαχρήστος, οι μαθητές του δημοτικού θα απασχολούνται για μία ώρα, οι μαθητές ωστόσο του γυμνασίου ειδικά των πρώτων τάξεων είναι μικροί για να μένουν μόνοι τους χωρίς δραστηριότητα. Επίσης, διαμορφώνονται δύο κατηγορίες μαθητών αυτοί που πάνε από νωρίς επειδή εργάζονται και οι δύο γονείς τους και αυτοί που θα πάνε στις 9. Ο κ. Παπαχρήστος αναφέρεται και στο σχόλασμα, το οποίο λογικά, όπως λέει ο πρόεδρος θα πάει μία ώρα μετά, που σημαίνει τέλος μαθημάτων στις 3 το μεσημέρι, μία ώρα ιδιαίτερα ζεστή από τον Μάιο, όπως λέει. Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ υπογραμμίζει ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού υπάρχουν περί τα 2000 κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ενώ περισσότερα είναι τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κυρίως στην παράλληλη στήριξη. Ο κ. Παπαχρήστος πάντως προτείνει το μέτρο να ξεκινήσει πιλοτικά από τα Πειραματικά σχολεία.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/greece/article/820093/upourgeio-paideias-duo-epitropes-tha-tekmiriosoun-an-ginetai-to-sholeio-na-xekina-stis-9/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.