Έγινε σήμερα από τον Παναθηναϊκό η επίσημη παρουσίαση του νέου προπονητή των «πρασίνων», Γιώργου Δώνη, και του τεχνικού διευθυντή, Νίκου Νταμπίζα, οι οποίοι μίλησαν για τα σχέδιά τους στην ομάδα στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Και οι δύο τόνισαν την ανάγκη να επανέλθει η… κανονικότητα στην ομάδα, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους, την επιθυμία τους να είναι έτοιμη η ομάδα για τη νέα σεζόν, ενώ επισημάνθηκε και η ανάγκη που υπάρχει για την απόκτηση ενός ικανού επιθετικού.
Ο Γιώργος Δώνης είπε μεταξύ άλλων:
Για την απόφασή του να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό σε μία δύσκολη περίοδο: «Κυριάρχησε το συναίσθημα για να έρθω στον Παναθηναϊκό αλλά και το αγωνιστικό πλάνο. Είναι σημαντική η παρουσία του Νίκου ως τεχνικού διευθυντή».
Για τους στόχους της φετινής σεζόν: «Όταν κάτι είναι δύσκολο, έχει μεγαλύτερη αξία. Στόχος είναι η επιστροφή στην κανονικότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.