
Με εθελοντές πυροσβέστες στο πυροφυλάκιο του δήμου Βύρωνα συναντήθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέφθηκε νωρίς το πρωί το πυροφυλάκιο που βρίσκεται στην περιοχή. Πρόκειται για την τρίτη φορά που ο κ. Μητσοτάκης επισκέπτεται τις δομές δασοπροστασίας στον Υμηττό τα τελευταία χρόνια. Σήμερα συναντήθηκε με εθελοντές πυροσβέστες και συνομίλησε μαζί τους, συγχαίροντάς τους για το έργο τους και την πολύτιμη κοινωνική και περιβαλλοντική συνεισφορά τους. Οι εθελοντές τον ενημέρωσαν για τη δράση τους, για την εκπαίδευση που λαμβάνουν, αλλά και για τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι πρέπει να διαφυλαχθεί με κάθε τρόπο ό,τι έχει απομείνει από τις δασικές εκτάσεις στον Υμηττό, την Πάρνηθα και την Πεντέλη, τόσο γιατί βρίσκονται πολύ κοντά σε κατοικημένες περιοχές όσο και γιατί έχουν μια πολύ ιδιαίτερη οικολογική αξία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.