Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Ο Γουίλτζερ ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό



Ο Κάιλ Γουίλτζερ θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ουνικάχα Μάλαγα, αλλά φρόντισε να ευχαριστήσει τον Ολυμπιακό για την ευκαιρία που του έδωσε να αγωνιστεί στην Ευρώπη.

Ο Κάιλ Γουίλτζερ μεσούσης της σεζόν 2017-18 μετακόμισε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού και παρότι αποχώρησε από τους "ερυθρόλευκους", δεν παρέλειψε να τους ευχαριστήσει.
Ο 26χρονος Καναδός φόργουορντ, ο οποίος  τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται ενισχύοντας τις προσπάθειες της Ουνικάχα Μάλαγα, μέσω Twitter έστειλε ένα "ερυθρόλευκο" μήνυμα κι έδειξε πως αποχώρησε από τον Ολυμπιακό ως φίλος.
"Ευχαριστώ όλους στον Ολυμπιακό για την υπέροχη πρώτη χρονιά στην Ευρώπη", ανέφερε στο... τιτίτβισμά του ο Κάιλ Γουίλτζερ.
Photo credits: Eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.