Ο Κιμ Τιλί αφού έγινε γνωστό πως η ΚΑΕ Ολυμπιακός έκανε οpt out από το συμβόλαιό του για την σεζόν 2018-19, ευχαρίστησε τους "ερυθρόλευκους".
"Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιαjό για την ευκαιρία και εύχομαι τα καλύτερα στους προπονητές, στους συμπαίκτες, στο ιατρικό επιτελείο και στους φιλάθλους! Θα τα ξαναπούμε!", έγραψε ο 30χρονος Γάλλος πάουερ φόργουορντ στα Social Media.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.