Ο Κώστας Παπανικολάου συνεχίζει στον Ολυμπιακό για τρία ακόμη χρόνια, ερχόμενος σε συμφωνία με τους "ερυθρόλευκους" για κλειστό συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2021. Ο διεθνής φόργουορντ εξήγησε, βγαίνοντας από τα γραφεία της Arcadia, πως "μένω με τα φιλαράκια μου", ενώ η ατάκα περί σχέσης που έχει ξεπεράσει την... επαγγελματική ξεχώρισε.
Η κίνηση της κοινή γροθιάς που έκανε μαζί με τους διοικητικούς ηγέτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός αρκούσε για να αποτυπώσει τα λόγια του Κώστα Παπανικολάου. Μία κοινή γροθιά, ανάμεσα στους τρεις άνδρες:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.