O Nάιτζελ Γουίλιαμς - Γκος υπέγραψε στον Ολυμπιακό και δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το νέο κεφάλαιο που άνοιξε στην καριέρα του.
Ενημέρωση με μια ματιά
Thank you @PartizanBC for helping me begin my career.. for that I will have black & white in my heart forever. But I am very humbled and thankful for my next opportunity at @olympiacosbc! Excited to represent such a historic Euroleague club. #WeAreOlympiacos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.