Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

Μπλατ: "Ενθουσιασμένος για τους Παπανικολάου και Γουίλιαμς-Γκος"



O Ντέιβιντ Μπλατ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την ανανέωση της συνεργασίας του Κώστα Παπανικολάου με τον Ολυμπιακού και την απόκτηση του Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος.

Ο Ντέιβιντ Μπλατ, όπως είχε πράξει και στην περίπτωση του Βασίλη Σπανούλη, σχολίασε την ανανέωση της συνεργασίας του Ολυμπιακού με τον Κώστα Παπανικολάου, ενώ αναφέρθηκε και στην απόκτηση του Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος.
Ο 59χρονος Αμερικανοϊσραηλινός προπονητής μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα των "ερυθρολεύκων" και αρχικά αναφέρθηκε στον Έλληνα φόργουορντ. "Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Κώστας μένει μαζί μας. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι της φιλοσοφίας της ομάδας. Έχει υψηλού επίπεδου ικανότητες και νοοτροπία νικητή στο παιχνίδι. Ανυπομονώ να δουλέψω μαζί του", είπε ο Ντέιβιντ Μπλατ, ο οποίος εν συνεχεία αναφέρθηκε στον Νάιτζελ Γουίλιαμς–Γκος:
"Ο Νάιτζελ είναι μια σπουδαία προσθήκη στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Θα φέρει στην ομάδα ικανότητα, φιλοδοξία, ευστροφία και υψηλού επιπέδου χαρακτήρα. Είμαστε ενθουσιασμένο που θα τον έχουμε μαζί μας".
AP Photo/David Zalubowski

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.