"Μιλήσαμε με τους προέδρους, όπως βλέπετε είμαι μόνος μου, κάναμε μια σωστή συζήτηση, ήρθα χωρίς τον ατζέντη μου. Το κλίμα είναι καλό, ελπίζω σήμερα-αύριο να έχουμε απαντήσεις και να βρούμε μια λύση" ήταν το σχόλιο του Παπαπέτρου, που φαίνεται έτοιμος να πάρει την απόφαση για το μέλλον του. Το γεγονός ότι δεν έδωσε τα χέρια με τους Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο δείχνει, πιθανότατα, ότι έχει καλές προτάσεις στα χέρια του, τις οποίες "ζυγίζει" για να πάρει την τελική απόφαση. Το κλίμα ήταν θετικό, όπως είπε κι ο ίδιος και όλα δείχνουν πως αν δεν συμβεί κάτι εξαιρετικό, η συνεργασία των δύο πλευρών θα επισημοποιηθεί τις επόμενες μέρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.