
Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν για ακόμα ένα πρωινό οι οδηγοί στην Αθήνα, καθώς αυξημένη είναι η κίνηση σε αρκετούς δρόμους της πόλης, λόγω και της στάσης εργασίας στο μετρό που ολοκληρώθηκε στις 9:00 το πρωί.
Συγκεκριμένα αυξημένη κίνηση παρατηρείται στην κάθοδο της Κηφισίας, στην κάθοδο της Μεσογείων, στην Κατεχάκη, στην Αμαλίας και στην κάθοδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Με καθυστερήσεις διεξάγεται η κίνηση των οχημάτων στον Κηφισό. Αυξημένη κίνηση από την Αθηνών έως Αχαρνών και από την Αττική Οδό έως τα ΚΤΕΛ.
Περισσότερα στο https://fimotro.gr/kinisi-stin-athina-apo-tin-stasi-sto-metro/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.