Συγχαρητήριο μήνυμα για την επανεκλογή του απέστειλε, νωρίτερα σήμερα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, προς τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, όπως έγινε γνωστό από σχετική ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας.
http://www.topontiki.gr/article/279164/sygharitirio-minyma-paylopoyloy-se-erntogan-gia-tin-epaneklogi-toy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.