
Στην αποσυμφόρηση του νησιού από τα συσσωρευμένα στους δρόμους απορρίμματα, προχωρά με γρήγορους ρυθμούς η υπηρεσία καθαριότητας του δήμου Κέρκυρας, προκειμένου να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία της πόλης.
Ήδη, από την Παρασκευή, όλος ο στόλος των απορριμματοφόρων του δήμου Κέρκυρας και ιδιώτες εργολάβοι έχουν επιδοθεί σ΄ έναν 24ωρο αγώνα δρόμου, συλλέγοντας περί τους 500 και πλέον τόνους σκουπιδιών την ημέρα.
Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.