
Η διαχείριση των απορριμμάτων βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης στη ΝΔ υπό τον πρόεδρο του κόμματος, Κυριάκο Μητσοτάκη και με τη συμμετοχή εκπροσώπων της WWF και της ΚΕΔΕ.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε πως έχει ασχοληθεί με το θέμα εδώ και πάνω από 10 χρόνια και πως εκτίμησή του είναι πως το πρόσφατο θέμα που προέκυψε με τον ΧΥΤΑ Φυλής δεν θα είναι το τελευταίο.
«Σκοπός δεν είναι εδώ να κάνουμε έναν απολογισμό για τα όσα δεν έγιναν τα τελευταία 3,5 χρόνια για το θέμα, για τα οποία υπάρχουν ξεκάθαρες πολιτικές ευθύνες, όσο να χαρτογραφήσουμε ένα ρεαλιστικό δρόμο προς το μέλλον και να καταθέσουμε τις δικές μας απόψεις για το πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί το μείζον αυτό θέμα», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.