Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Κουτσούμπας για φιέστα στο Ζάππειο: «Γελοία σόου των Τσίπρα-Καμμένου»

kskoadd

«Ο Τσίπρας να ξεπέρασε κάθε όριο σε αυτή την προσπάθεια του να εξαπατήσει το λαό»

Για «γελοία σόου των Τσίπρα-Καμμένο» κάνει λόγο ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, μιλώντας χαρακτηριστικά για «κυβερνητική φιέστα στο Ζάππειο».

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Κουτσούμπα είναι η ακόλουθη: 

«Τα γελοία σόου των Τσίπρα Καμμένου μόνο ως πρόκληση μπορούν να χαρακτηριστούν, απέναντι σε έναν λαό που συνεχίζει να δοκιμάζεται, με τα παλιά αλλά και τα νέα μέτρα που συμφώνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ. Μπορεί ο κ. Τσίπρας να έβαλε και να έβγαλε τη γραβάτα, όμως η θηλιά που έβαλε στο λαιμό του λαού μας, μένει και σφίγγει ακόμα περισσότερο, με το “μεταμνημονιακό” μνημόνιο που του φόρτωσε και αν υπάρχει κάτι, με το οποίο συμφωνούμε με τον πρωθυπουργό, είναι ότι όντως πέτυχε να βγάλει τη βρώμικη δουλειά, για λογαριασμό του μεγάλου κεφαλαίου, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ και μάλιστα ως “ο πιο καλός ο μαθητής”!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.