Άρθρο στην εφημερίδα «Καρφί» δημοσίευσε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά, με αφορμή τα 22 χρόνια από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου.
Σε αυτό, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «|22 χρόνια μετά τον θάνατο του παραμένει ζωντανός στη συνείδηση και τη μνήμη του λαού μας».
Αναλυτικά το άθρο της προέδρου του ΚΙΝΑΛ:
Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν μεγάλος Ηγέτης και Οραματιστής για την Ελλάδα και το λαό.
Κατάφερε να κινήσει την Ελλάδα μπροστά, με συναίνεση στο εσωτερικό και ασφάλεια στο διεθνές περιβάλλον.
Πήγε κόντρα στις κατεστημένες αντιλήψεις, με μοναδική ικανότητα να συνθέτει αντίθετες όψεις της πραγματικότητας.
Έφερε τη μεγάλη Αλλαγή στην Ελλάδα, με βαθιές τομές.
22 χρόνια μετά τον θάνατο του παραμένει ζωντανός στη συνείδηση και τη μνήμη του λαού μας.
Στο μυαλό αλλά και στην καρδιά του.
Οι προοδευτικές του ιδέες, το δημιουργικό έργο και οι πολιτικές του, σφράγισαν την περίοδο της μεταπολίτευσης.
Γι αυτό και οι συστηματικές προσπάθειες από τα δεξιά να απαξιώσουν το έργο του, έπεσαν στο κενό.
Και κάποιοι από αριστερά που τόλμησαν να συγκριθούν μαζί του και πέρασαν τη σκιά τους για μπόι, έγιναν πολιτικά καταγέλαστοι.
Εμείς στο ΠΑΣΟΚ και στο Κίνημα Αλλαγής τιμούμε και υπερασπιζόμαστε το έργο του. Αξιοποιούμε την εμπειρία και προχωράμε μπροστά με πίστη στις αρχές, στις αξίες και στις πολιτικές παραδόσεις της δημοκρατικής παράταξης.
Έχουμε τώρα εμείς την ευθύνη να φανούμε αντάξιοι της κληρονομιάς του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.