
Λίγο η πίεση του χρόνου, λίγο η κούραση από τη συζήτηση για το πόρισμα για τη Novartis και… ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, έκανε προς στιγμήν την αίθουσα να «παγώσει»!
Ενώ ήθελε να καλέσει στο βήμα της Βουλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την ομιλία του, κάλεσε… τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Ο Πρόεδρος της ΝΔ πάντως, αντιμετώπισε την κατάσταση με χιούμορ.
Παρακολουθήστε το σχετικό απόσπασμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.