Η διοίκηση του Παναθηναϊκού έχει αιτηθεί την υπαγωγή στον "Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων" και περιμένει την απάντηση της αρμόδιας αρχής. Από την επικοινωνία των στελεχών της ΠΑΕ με αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών προκύπτει ότι το αίτημα θα γίνει αποδεκτό.
Άλλωστε, η Κυβέρνηση έχει υποσχεθεί στην "Pan Asia" ότι μέσω των διατάξεων του συγκεκριμένου νόμου, οι οφειλές της ΠΑΕ θα "κουρευτούν" και θα διακανονιστούν σε 120 δόσεις. Επομένως, πρόκειται για μία αναγκαία προϋπόθεση για να προχωρήσει η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Επιπλέον, οι ιθύνοντες του Παναθηναϊκού ενημερώθηκαν ότι στη ρύθμιση θα υπαχθούν και τα χρέη του 2017. Αυτή η μεταβολή εξοικονομεί πολλά χρήματα κάθε μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.