Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Bottas – Έχω αρχίσει να φτάνω τους στόχους μου



Ο Valtteri Bottas πιστεύει ότι έχει «περισσότερο ή λιγότερο» πετύχει τους μέχρι στιγμής στόχους του αυτή τη σεζόν και είναι ικανοποιημένος με το ρυθμό του σε σύγκριση με τους αντιπάλους του.
Ο Φινλανδός, στη δεύτερη σεζόν του με τη Mercedes, έχει συγκεντρώσει 58 βαθμούς στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από πέντε αγώνες, ανεβαίνοντας στο βάθρο στους αγώνες του Μπαχρέιν, της Κίνας και του Μπακού.
Ο Bottas είναι ο τρίτος στην κατάταξη πίσω από τον συμπαίκτη και πρωτοπόρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Lewis Hamilton, καθώς και τον Sebastian Vettel της Ferrari, αλλά είναι ικανοποιημένος που αναπτύσσει μια συνεπή ανταγωνιστική στάση απέναντι στους κυρίαρχους του πρωταθλήματος.
«Νομίζω ότι φέτος βρέθηκα λίγο περισσότερο προς τους στόχους μου με την απόδοση μου από την αρχή του έτους», δήλωσε ο Bottas. Ήμουν σε θέση να συνεχίσω την καλή απόδοση από το τέλος του περασμένου έτους και δεν υπήρξαν Σαββατοκύριακα που να έχω βγει πολύ μακριά από το ρυθμό μου, όπως υπήρχαν μερικά πέρυσι. Έτσι νομίζω ότι έχω μάθει από αυτά.»
Αλλά ο Bottas ξέρει ότι υπάρχει ακόμη περιθώριο βελτίωσης, ειδικά με το μέλλον του εφόσον μείνει στο line up της Mercedes.
Ο Φινλανδός πρόσθεσε: «Πρέπει να συνεχίσω την ανάπτυξή μου. Δεν υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείς να μάθεις περισσότερα πάνω σ’αυτό. Ελπίζω να συνεχίζω να βελτιώνομαι.»
«Αλλά υπήρξαν κάποιοι αγώνες που τα τελικά αποτελέσματα δεν με αντιπροσωπεύουν, αισθάνομαι μερικές φορές αρκετά ήσυχος, γιατί γνωρίζω τις δυνατότητες και τον ρυθμό που μπορούμε να έχουμε, αλλά κάποιες φορές δεν λειτουργούν όλα όπως τα θέλουμε. Και όπως και την περασμένη Κυριακή το χάσμα με τον Lewis ήταν τεράστιο, αλλά νομίζω ότι υπήρχαν πολλά πράγματα που επηρέασαν τον αγώνα μου.»
«Είμαι όμως χαρούμενος και ξέρω ότι μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες, γνωρίζω ότι η ταχύτητα είναι εκεί για φέτος, είναι εξαιρετικά δύσκολη, αλλά έχουμε τις δυνατότητες και θα έρθει. Είμαστε ακόμα στην αρχή. Ελπίζω να έχω την καλή μου τύχη για φέτος. «

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.