
Έξαλλος με την αμυντική προσπάθεια της ομάδας του στο πρώτο ματς της σειράς με τους Μπόστον Σέλτικς, εμφανίστηκε ο Τζοέλ Εμπίιντ.
«Όλα ξεκινούν και τελειώνουν στην άμυνα. Νομίζω πως έπαιξα σκ@τ@! Πιστεύω πως όλοι γενικά ήμασταν σε πολύ κακή κατάσταση. Σίγουρα δεν είναι αυτή η γενική εικόνα μας ως ομάδα. Πιστεύω πως όταν όλοι είμαστε όπως πρέπει, θα είμαστε η καλύτερη αμυντική ομάδα μέσα στο παρκέ. Σχεδιάσαμε πάρα πολλά πράγματα πριν το ματς, όμως δεν καταφέραμε να εκτελέσουμε τίποτα από όλα αυτά», τόνισε ο Καμερουνέζος σέντερ των Φιλαδέλφεια Σίξερς μιλώντας στο ESPN.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι Σίξερς επέτρεψαν στην ομάδα της Βοστώνης να σκοράρει 17 φορές πίσω από τα 7,25 στο Game 1 της σειράς των ημιτελικών της Ανατολής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.