
Να τερματίσουν τη συνεργασία τους με τον Καρμέλο Άντονι, επιθυμούν οι ιθύνοντες των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ σύμφωνα με τα αμερικανικά ΜΜΕ.
Όπως αναφέρει ο Έρικ Χόρνε στην εφημερίδα «The Oklahoman», η ομάδα του Μπίλι Ντόνβαν θέλει να απαλλαγεί το συντομότερο δυνατό από την παρουσία του βετεράνου σμολ φόργουορντ, ωστόσο το έργο της δεν αναμένεται να είναι εύκολο. Ο πρώην παίκτης των Νιου Γιορκ Νικς έχει συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο, με οψιόν που μπορεί να ενεργοποιήσει ο ίδιος. Όσο για τις απολαβές του; Θα αγγίξουν τα 27,9 εκατομμύρια δολάρια για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το εν λόγω ποσό ο Καρμέλο δεν πρόκειται να το βρει σε καμία ομάδα του ΝΒΑ, οπότε μόνο με θαύμα να επιλέξει να κάνει από μόνος του opt-out και να διεκδικήσει ένα νέο deal στην προσεχή free agency.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.