Το τρίτο της παιδί έφερε στον κόσμο η Κέιτ Μίντλετον το πρωί της Δευτέρας. Όπως επιτάσσει το πρωτόκολλο, πρώτη έμαθε την είδηση της γέννησης η Βασίλισσα Ελισάβετ, ενώ ο Γουίλιαμ ήταν παρών στη γέννα.
Από τη στιγμή που μαθεύτηκε η εγκυμοσύνη της Κέιτ, τόσο η ίδια όσο και ο Γουίλιαμ είχαν κάνει γνωστό ότι δεν ήθελαν να μάθουν το φύλο του μωρού. Και ότι ήθελαν να νιώσουν την έκπληξη στη γέννα.
Αυτό είχε ανακοινωθεί και από το ίδιο το παλάτι άλλωστε.
Όμως, μια λεπτομέρεια από την επίσημη ανακοίνωση της γέννησης του μικρού πρίγκιπα έρχεται να τους διαψεύσει.
Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, το παλάτι είχε ήδη τυπωμένο το χαρτί με την είδηση της είδησης με τη λέξη «γιος» πάνω του.
Και το μόνο που είχαν αφήσει κενό για να το συμπληρώσουν μετά τη γέννα, ήταν η ώρα της γέννησης (την οποία σίγουρα δεν θα μπορούσαν να γνωρίζουν), η οποία συμπληρώθηκε με στιλό, όπως και οι υπογραφές παρακάτω.
Γιατί, αν τύπωσαν το έγγραφο μετά τη γέννα, γιατί δεν συμπλήρωσαν και την ώρα γέννησης ηλεκτρονικά όπως και έκαναν και με το φύλο πριν το εκτυπώσουν;
Είναι παραπάνω από προφανές ότι γνώριζαν εκ των προτέρων το φύλο του μωρού.
thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.