Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Υπουργείο Εργασίας: Μειώσαμε την ανεργία πάνω από 5%

oaed
Σε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης μετατράπηκαν τα στοιχεία της Eurostat σχετικά με το ποσοστό του πληθυσμού που αντιμετωπίζει σοβαρές υλικές στερήσεις. Η Νέα Δημοκρατία δια του Γιάννη Βρούτση επετέθη στην κυβέρνηση κάνοντας λόγο για μια «νέα αρνητική διάκριση της Ελλάδας στη φτώχεια».
Η ανακοίνωση του Υπουργείου
«Για πολλοστή φορά, η ΝΔ επιχειρεί να παραπλανήσει την κοινή γνώμη» επισήμανε το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης στην απάντηση του.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Εργασίας σημείωσε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση για «αρνητική πρωτιά στην ανεργία στην ΕΕ», αποσιωπώντας ότι:
«α) Επί διακυβέρνησης ΝΔ, η ανεργία στην Ελλάδα εκτοξεύθηκε, το 2013, στο 28%.
β) Επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η ανεργία έχει μειωθεί πάνω από 5 ποσοστιαίες μονάδες, στο 20,6%, τον Ιανουάριο του 2018".
Επιπλέον, η ΝΔ υποστηρίζει ότι το ποσοστό του πληθυσμού της Ε.Ε. που ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας, βαίνει συνεχώς μειούμενο και καταγράφηκε το 2017, στο 6,7%. Στην Ελλάδα, το αντίστοιχο ποσοστό είναι υπερτριπλάσιο (21,1%).


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.