Στη ριζική ανακαίνιση της μονάδας τεχνητού νεφρού, προχωρά το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Έβρου (Π.Γ.Ν.Ε.) στην Αλεξανδρούπολη, μετά τη δωρεά ύψους περίπου ενός εκατομμυρίου ευρώ από Έλληνα του εξωτερικού, ο οποίος επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=78628
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.