Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Ομογενής δώρισε ένα εκατ. ευρώ στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης


Στη ριζική ανακαίνιση της μονάδας τεχνητού νεφρού, προχωρά το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Έβρου (Π.Γ.Ν.Ε.) στην Αλεξανδρούπολη, μετά τη δωρεά ύψους περίπου ενός εκατομμυρίου ευρώ από Έλληνα του εξωτερικού, ο οποίος επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος.




Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=78628

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.