Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Μια βδομάδα χωρίς νερό η Θεσσαλονίκη - Συνεχίζεται η ταλαιπωρία

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Μία εβδομάδα συμπληρώνεται σήμερα από τη στιγμή που ξεκίνησαν τα προβλήματα με την υδροδότηση της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα πολλά νοικοκυριά, αλλά και καταστήματα να παραμένουν χωρίς νερό, ενώ κανείς δεν γνωρίζει πότε θα βρεθεί οριστική λύση.
Την ίδια ώρα, η έκτακτη σύσκεψη, που συγκάλεσε η διευθύντρια του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Κατερίνα Νοτοπούλου, στο Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, για τα προβλήματα υδροδότησης, έγινε υπό κλίμα έντασης.
Οι δήμαρχοι που παρέστησαν στη σύσκεψη, άσκησαν σκληρή πίεση στην ΕΥΑΘ προκειμένου να λυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα το πρόβλημα, καθώς και για να γίνει αναλυτική ενημέρωση των πολιτών της Θεσσαλονίκης.
Η οργή των κατοίκων της πόλης ανάγκασε την ηγεσία της ΕΥΑΘ να απολογηθεί για την κατάσταση, με τον πρόεδρο Γιάννη Κρεστενίτη να αναφέρει: "Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δυστυχώς ταλαιπωρήθηκαν σημαντικά στερούμενοι ενός κοινού αγαθού όπως το νερό".


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.