Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Τέλος ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου από τον Real FM



Εκτός συχνότητας πλέον ο δημοσιογράφος, στην ώρα του θα παίζει η επανάληψη της Ελληνοφρένειας. 
Από σήμερα ισχύει αυτό, ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου κρατούσε το 7 με 8 τα απογεύματα, από Δευτέρα έως και Παρασκευή. Η συνεργασία λύθηκε κοινή συναινέσει.

Ξεκίνησε στην αρχή της σεζόν μαζί με τον Νίκο Μπογιόπουλο αλλά το δίδυμο δεν κράτησε για πολύ, ούτε έναν μήνα μαζί, ο Μπογιόπουλος δεν άντεξε περισσότερο. Και πολύ το πήγε εδώ που τα λέμε. Εσπασαν λοιπόν το δίωρο και πήρε ο καθένας από μία ώρα, πράγμα το οποίο δεν ήταν και ό,τι το καλύτερο για το σταθμό. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο Παπαπαναγιώτου (μόνος του) δεν τα πήγαινε και τόσο καλά στις ακροαματικότητες - δείτε ΕΔΩ τις ωριαίες ακροαματικότητες του πρώτου τριμήνου. Και όμως δεν είναι κακός ο Μπάμπης στο μικρόφωνο (έστω και αν υποστηρίζει τέρατα), κάθε άλλο, στο Twitter του είναι που γελάει ο κόσμος...

Επίσης κενό παραμένει ακόμα το τρίωρο του Σαββατοκύριακου που έκαναν μαζί οι Μάνος Νιφλής και Ακης Παυλόπουλος (μετακόμισε από σήμερα στο κεντρικό magazino του Real FM, 2 με 4 το μεσημέρι μαζί με την Ελισάβετ Σαλαμάρα). Πρέπει να αποφασίσουν γρήγορα εκεί στο Μαρούσι.                                                                                                                                                                                                                                                                                                  πηγή: http://e-tetradio.gr/article/15802/Telos-o-Mpampis-Papapanagiotou-apo-ton-Real-FM

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.