Η αδυναμία της χαροκαμένης μάνας του Μάριου Παπαγεωργίου να καταθέσει, οδήγησε τη δίκη σε διακοπή.
Λίγο πριν, το δικαστήριο είχε απορρίψει τα δύο αιτήματα των συνηγόρων του «εγκέφαλου» και της συζύγου του. Ο πρώτος ζητούσε ολιγοήμερη διακοπή λόγω άλλης επαγγελματικής του υποχρέωσης.
Αίσθηση όμως προκαλεί η απόρριψη του αιτήματος της υπεράσπισης της συζύγου που ζητούσε να παραιτηθεί από το δικαίωμα της έφεσης. Το σκεπτικό ήταν ότι σε λίγο καιρό θα αποφυλακιστεί με το νόμο Παρασκευόπουλου. Ο συνήγορος της Α. Στεφανάκης επιφυλάχτηκε να προσκομίσει το αίτημα γραπτώς στην επόμενη δικάσιμο.
Η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών ξεκίνησε με πρώτη μάρτυρα κατηγορίας την μητέρα του άτυχου νέου Βαρβάρα Θεοδωράκη που όμως δεν άντεξε και κατέρρευσε.
Η δίκη διακόπηκε για την Τετάρτη 28 Μαρτίου.
Δείτε λεπτομέρειες για την υπόθεση ΕΔΩ πηγή: http://anikolouli.gr/katerrefse-mitera-sti-diki-pou-xekinise/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.