Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

H selfie νίκης του Σπανούλη με τον Παπαπέτρου



Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού Superfoods στο ΟΑΚΑ και κατά την επιστροφή της "ερυθρόλευκης" αποστολής στο ΣΕΦ o Βασίλης Σπανούλης έστειλε το... μήνυμά του δημοσιεύοντας μία φωτογραφία του με τον Ιωάννη Παπαπέτρου.

Ο Ολυμπιακός στην 24η "στροφή" της EuroLeague επιβλήθηκε εκτός έδρας του Παναθηναϊκού Superfoods ο Βασίλης Σπανούλης σημείωσε μέσω Instagram την επιτυχία της ομάδας του.
"Καλή νίκη και συνεχίζουμε", έγραψε ο αρχηγός του Ολυμπιακού, ο οποίος δημοσίευσε συγχρόνως και μία φωτογραφία του με τον Ιωάννη Παπαπέτρου μέσα από το πούλμαν που μετέφερε την αποστολή της ομάδας τους στο ΣΕΦ. Εκεί όπου την περίμεναν ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος και φίλοι του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.