Ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος και 100 φίλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν στο ΣΕΦ μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ για να υποδεχθούν τους "ερυθρόλευκους". (PICS).
Ο Ολυμπιακός στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της EuroLeague "άλωσε" το ΟΑΚΑ επικρατώντας του Παναθηναϊκού Superfoods και την "ερυθρόλευκη" στο ΣΕΦ υποδέχθηκαν ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος, αλλά και 100 φίλαθλοι.
Οι ισχυροί άνδρες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, οι οποίοι είχαν βρεθεί στο ΣΕΦ και την Πέμπτη (1/3), συνεχάρησαν τα μέλη της ομάδας τους για τη νίκη επί των "πρασίνων", ενώ ο Γιάννης Σφαιρόπουλος και οι παίκτες του αποθεώθηκαν και από 100 φιλάθλους που βρέθηκαν στο φαληρικό στάδιο.
Δείτε φωτογραφίες από την επιστροφή της αποστολής του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.