Αισιόδοξος ότι στην επόμενη συνάντηση Ελλάδας και ΠΓΔΜ μπορεί να γίνει το «μεγάλο βήμα» εμφανίστηκε ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς σε δηλώσεις του μετά το πέρας της τριμερούς συνάντησης στη Βιέννη.
«Είναι δύσκολα τα βήματα που κάνουμε, αλλά όλα τα βήματα μάς φέρνουν πιο κοντά στην πιθανότητα μιας λύσης» δήλωσε ο κ. Κοτζιάς και συμπλήρωσε: «Έχουμε καταγράψει στις λεπτρομέρειές τους, ποια είναι αυτά που συμφωνούμε και ποια είναι αυτά που διαφωνούμε. Έχουμε εντοπίσει τα κύρια θέματα για κάθε πλευρά και ελπίζω στην επόμενη συνάντησή μας να είμαστε έτοιμοι για να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα». Ο κ. Κοτζιάς αναφέρθηκε θετικά και στην παράλληλη διπλωματική προεργασία: «Ήταν σπουδαία η δουλειά που έκαναν οι διπλωμάτες μας και διαμορφώσαμε παράλληλα με τη συζήτηση για τη λύση του ονοματολογικού, τη θετική μελλοντική ατζέντα για τη συνεργασία και την κοινή πορεία των δύο κρατών εφόσον -όπως ελπίζω- λυθεί το ονοματολογικό».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.